Netflixi 2016. aasta uusaastalubadus oli muutuda tõeliselt globaalseks ning suures osas on ettevõte oma eesmärgi ka täitnud, hoolimata sellest, et käes on alles aasta esimene nädal.
Ettevõtte juht Reed Hastings märkis oma avalduses, et videojagamise programm on jõudnud juba 130 riiki, vahendab Bloomberg.
Ainus märkimisväärne erand, kuhu
Netflix veel jõudnud ei ole, on
Hiina.
Selle asemel, et kohandada oma teenus iga riigi jaoks eraldi, soovib Netflix muutuda internetipõhikseks televõrgustikuks, mida näevad sama moodi vaatajad Iirimaal, Iisraelis ja Indoneesias.
See on julge samm, mis põhineb kahel optimistlikul eeldusel: Netflix saab suunata seda, kuidas meediaettevõtted jagavad õigusi oma telesaadete ja filmide vaatamiseks ning et programmi algorütmid on kultuurilistest erinevustest võimsamad.
See saab aga olema keeruline teekond. Praegu vähemalt ei saa paljud Netflixi võimalikud partnerid sõmida tehinguid isegi siis, kui nad tahaksid. Teised aga ei soovi ära anda oma potentsiaalselt väärtuslikke õigusi.
“See võib võtta 20 aastat või terve igaviku,” sõnas Hunt.
Seniks aga on ettevõtte lahenduseks toota oma sarju ja filme.
Netflix usub, et nad suudavad toota mitmeid universaalse haardega programme, litsenseerida osa kohalikust toodangust ning keskenduda globaalse raamatukogu ehitamsele.
Ettevõtte sõnul avab globaalne raamatukogu filmitootjatele suured võimalused.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.